Přeskočit na obsah

„Motivace k řešení projektu vychází z možností využití moderních technologií ve výuce. Virtuální a rozšířená realita nabízí zkušenost interaktivní zážitkové výuky, která upevní nabyté znalosti studentů. Projekt nabídne studentům simulované reálné projektové situace, které umožňují bezpečně experimentovat s různými strategiemi a rozhodnutími. Studenti pak mohou být aktivně zapojeni do hry, která učiní učení zábavnějším a méně formálním. Práce na týmovém projektu rozvíjí týmové a komunikační dovednosti a prostřednictvím simulace scénářů připravuje studenty na skutečné výzvy v jejich budoucí kariéře. Realizace tohoto projektu přináší nejen inovativní vzdělávací nástroj, ale také přispívá k rozvoji moderních pedagogických metod, které mohou být aplikovány i v jiných oblastech výuky. Výsledkem bude efektivnější, interaktivnější a zábavnější způsob, jak se naučit klíčové dovednosti, které jsou nezbytné pro úspěšný projektový management.“

Chcete se dozvědět víc? Navštivte naše webové stránky ZDE.

Hlavní řešitelé za EF JU

Ing. Martin Pech, Ph.D.

Martin působí jako tajemník na katedře řízení Ekonomické fakulty Jihočeské univerzity, kde se také dříve zabýval IT technologiemi a oblastí vědy a výzkumu. Je garantem předmětů Logistika, Operační management, Štíhlá výroba a Průmysl 4.0. Nejraději má přednášky zaměřené na aktuální trendy a nové technologie. Přeje si, aby se studenti naučili pracovat s novými technologiemi, které pak prakticky využijí na svém profesním životě.

doc. Ing. Jaroslav Vrchota, Ph.D.

Jarda je bývalým tajemníkem katedry řízení a nejmladším docentem na EF JU. Z praxe pamatuje začátky společnosti Essox, transformaci Motoru Jikov, nebo projektovou éru OPPI, kde nabral řadu zkušeností. Přál by si, aby studenti byli po škole připraveni na výzvy v podobě protivných šéfů, tun otravné práce a občasnou nespravedlnost. Prostě aby čekali realitu, ne teorii, které mají někdy ve školách až zbytečně mnoho.